c

Kundeservice

Har du spørsmål eller reklamasjoner vedrørende din nye bolig fra Skanska Eiendomsutvikling? Da kan du snakke med oss i kundeservice.

Reklamasjoner må sendes skriftlig, enten per epost eller via post. Du finner reklamasjonsskjemaet både i Boligpermen din og som et nedlastbart skjema på denne siden. Dette skjemaet må fylles inn og sendes til oss dersom du ønsker å reklamere.

Vennligst oppgi følgende informasjon i din henvendelse til oss:

  • Leilighetsnr. / bolignr.
  • Kontaktperson
  • Telefonnr. og e-post adresse
  • En kort beskrivelse av feilen (reklamasjonen) med nødvendig dokumentasjon, f.eks. bilder.

Reklamasjonen sendes til:

E-post: Contact

eller

Postadresse:
Skanska Norge AS
Att: Skanska Bolig Kundeservice
PB 1175 Sentrum
0107 Oslo

Eventuelt ta kontakt på telefon hverdager +47 98 21 02 98

Denne siden ble sist oppdatert: 10.05.2017