Oddmund Hansen tilbake til Skanska

Pressemelding 20.04.2015 11.51 CET

Oddmund Hansen blir prosjektsjef i Skanskas anleggsregion Samferdsel og Energi. Oddmund har tidligere jobbet i Skanska i over 30 år, men har de siste tre årene vært konsernsjef i Isachsen Gruppen.

Oddmund Hansen blir prosjektsjef i Skanskas anleggsregion Samferdsel og Energi.

- Vi er svært glad for å få Oddmund tilbake i våre rekker. Han kjenner selskapet godt fra før, og vi ser frem til å benytte hans kompetanse og erfaring til å vinne og gjennomføre store og komplekse anleggsprosjekter, forteller konserndirektør Steinar Myhre som er ansvarlig for Skanskas anleggsvirksomhet.

Oddmund vil inngå i ledergruppen til anleggsregionen Samferdsel og Energi og får fagansvar for store masseforflyttingsjobber i Skanska Norge.

– Jeg ser frem til å komme tilbake til anleggsmiljøet i Skanska. Det er et miljø med unik kompetanse og jeg gleder meg til å jobbe sammen med både gamle og nye kolleger. Selskapet har allerede mange store spennende prosjekter i porteføljen og sammen skal vi sørge for at det blir flere store og krevende anleggsprosjekter i tiden fremover, forteller Oddmund Hansen, som formelt tiltrer 1. juli i år.