Tre nye regiondirektører i Skanska Norge

Pressemelding 19.02.2010 11.00 CET

Skanska Norge har ansatt Odd Arve Fuglem som ny direktør for Skanska Eiendomsutvikling; Jomar Grøtan som ny regiondirektør for Skanska Region Midt- Norge og Grete Rolandsen som ny regiondirektør for Skanska Region Nord.

Eiendomsutvikling Odd Arve Fuglem kommer fra stillingen som regiondirektør for Skanska Midt-Norge. Han har gjort en solid jobb som leder av regionen og leverer fra seg en av selskapets mest veldrevne enheter. Odd Arve har spisskompetanse innen prosjektutvikling og tidligfase-arbeid, noe som vil komme godt med som leder av Skanska Eiendomsutvikling.

Midt-Norge Jomar Grøtan tar over for Odd Arve Fuglem som regiondirektør i Midt-Norge. Jomar har hatt flere lederstillinger i Skanska Midt-Norge, nå sist som leder for Prosjektutvikling i regionen.

Nord Grete Rolandsen er ansatt som ny regiondirektør for Region Nord. Hun tar over etter Roger Pettersen som valgte å si opp sin stilling rundt juletider. Grete kommer fra stillingen som administrerende direktør for Perpetuum, som er et avfallshåndteringsselskap i Troms og Finnmark. Hun har lang erfaring fra byggebransjen i Nord-Norge. Hun har tidligere jobbet sju år som utviklingssjef i Bjørn Bygg og to år som prosjektleder i Veidekke.

Kontakt: Geir Linge