c

Vil tiltrekke flinke studenter - snart lanserer vi årets Grensesprenger-kampanje!

Skanskas nye employer branding-kampanje gikk av stabelen for første gang høsten/vinter 2021/22, og rettet seg mot studenter og nyutdannede. Etter en strålende gjennomføring, ser vi frem til en ny runde høsten 2022.

Vi vil tiltrekke oss de beste hodene, og de beste løsningene for den store jobben med å bli karbonnøytrale innen 2045. Folk med samme mål som oss; de som vil mer! Derfor lanserte vi, "Grensesprenger" - en kampanje som du kanskje har sett i sosiale medier?

Formålet med kampanjen vår er å treffe nyutdannede ingeniører og ingeniørstudenter på de digitale plattformene de er, og på karrieredager over hele Norge. Kampanjen består av filmer, bilder og en nettside. I filmene forteller kollegaer fra Skanska om hvordan det er å jobbe her, og hvorfor de ble interessert. I tillegg skal vi arrangere en studentkonkurranse. Studentlag blir oppfordret til å melde seg på og løse et sett oppgaver vi har laget for dem. Du kan se nettsiden og oppgavene på www.grensesprenger.no

Premisset for konkurransen er:

«Kutter du klimagassutslippet vårt, kutter vi studielånet ditt»​

Vinnerlaget får dekket studielånet på mastergraden sin.​ Vinneren avgjøres i en finalehelg som arrangeres i Trondheim i februar. Temaet for konkurransen legger premissene for oppgavene: Klima- og miljøfokuset vårt. Dette gjennomsyrer alle oppgavene​.

Selda Ekiz er utdannet fysiker og kjent fra blant annet NRKs "Newton". Selda fronter konkurransen vår gjennom videoer i sosiale medier og være programleder/mentor for studentene på finalehelgen, når vi kommer så langt.

Besøk www.grensesprenger.no

Er du en grensesprenger?

Denne siden ble sist oppdatert: 09.12.2021